NÁŠ

blog

1. 2. 2024

Celkový počet unikátních návštěv na webu neodpovídá součtu unikátních návštěv za jednotlivé měsíce. Hlavolam, na...

29. 1. 2024

Nevíte si rady, jak Google Analytics 4 exportovat data do databáze Google BigQuery? Nelamte si s tím hlavu, provedeme...

19. 1. 2024

Párování dat z reklamních nástrojů probíhá v Datalooku automaticky. Stačí mít jednotlivé kampaně řádně označené,...

8. 1. 2024

Svátky nákupů jsou za námi. Všechny dárky rozdané, a e-shopy začaly s novoročními výprodeji. Některé využívají...

19. 12. 2023

V poslední době jsme do Datalooku přidali skutečně mnoho nových funkcionalit a vylepšili jednotlivé reporty. A...

30. 12. 2021 | 5 min čtení

Českou firmu Keboola, která zjednodušuje přístup k datům způsobem, díky kterému se dostala mimo jiné i na americký...

28. 12. 2021

Být součástí Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je čest, ale přednášet pro ně, to už je opravdu vyšší dívčí. Naši kolegové Jan Kadleček a Tomas Baxa to ale zvládli na jedničku a otevřeli nové obzory světu české e-komerce.

15. 9. 2021

Byli jste? Líbil se vám? Nám moc. Po dlouhé době jsme měli možnost potkat se na nekonferenci s kolegy ze světa datové analytiky. Jsme nadšení, že si účastníci vybrali dvě naše přednášky. 💬 Náš CTO Jan Kadleček přednášel na téma jak reportovat data manažerům a kolega Martin Limbursky mluvil na téma výzev při zavádění dat do firem.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings