ŘÍDÍTE FIRMU V EXCELU?

Přejděte
na Datalook.

Na jedno kliknutí uvidíte všechna firemní data v přehledných dashboardech a začnete dělat rychlá rozhodnutí.

Další výhody Datalooku

PŘIPRAVENI NA ZMĚNU?

Datalook vám pomůže

Data stahujete ručně z různých zdrojů

Snažíte se alespoň o týdenní aktualizace, ale i to vám zabere hodiny času. Kvůli ruční práci se začínají množit chyby. Místo práce nad daty trávíte čas prací s daty.

V Datalooku si reporty na začátku nadefinujete a dál se už aktualizují automaticky. Ušetříte spoustu času a potažmo i peněz.

S kolegy se rozcházíte v datech

Každý dělá vyhodnocení po svém. Navíc dva systémy často ukazují jiné hodnoty u stejných metrik, např. obrat s DPH či bez.

S Datalookem budete mít jediný zdroj pravdy. Skončí špatné interpretace. Zamezíte nesprávným rozhodnutím, které vás mohou stát nemalé peníze.

ZÍSKEJTE Z DATALOOKU

maximum

Správu dat máte plně pod kontrolou

Máte plnou správu nad uživatelskými přístupy. Sami nastavujete přístupy až na úrovni jednotlivých reportů. Ani my z Datalooku nemáme přístup k vašim datům, pokud nám to nepovolíte. Veškerá správa dat probíhá šifrovaně dle nejnovějších standardů a certifikací.

Jedna licence pro všechny uživatele

Opravdu. Datalook mohou v malých firmách používat všichni uživatelé za cenu jediné licence. A to i přesto, že Datalook má v sobě zaembedovaný vizualizační nástroj Power BI. Ačkoli samostatně byste za Power BI platili licenci za každého uživatele, s Datalookem žádné dílčí licence neplatíte.

Data propojíme a vizualizujeme v reportech

Skrze napojená data z vašich systémů vygenerujeme reporting o prodejích, produktech, návratnosti investic do reklam, zákaznících i financích.

Nejčastěji používané systémy
již máme zaintegrované 

A umíme desítky dalších. 

ZVOLTE SPRÁVNÝ REPORTING

pro svůj byznys

1. Standardizované reporty
s možností customizace

Na základě mnohaleté zkušenosti víme, že e-shopy a omnichannel firmy nejčastěji potřebují řešit tyto metriky:

Produktový modul

Sledujte výkonnost vašich produktů, optimalizujte sklady i cenovou politiku, monitorujte konkurenci.


  • Výkony produktů, kategorií, značek
  • Obrat, výnos, marže, včetně meziročního srovnání
  • Produktové kvintily
  • Cross-sell, up-sell
  • Prodeje po zákaznících
  • Analytika skladů a predikce objednávek

Marketingový modul

Kontrolujte investice do marketingu v online i offline kanálech. A zejména jejich návratnost.


  • Vyhodnocení reálného PNO na úrovni celku, kanálů i kampaní
  • Analýza nákupního košíku
  • Seskupení zdrojů návštěvnosti
  • Atribuční modelování
  • ROMI ukazatele

Zákaznický modul

Poznejte lépe chování vašich zákazníků a zajistěte růst klientské báze, navýšení CLV i retence.


  • Analýza akvizice a retence
  • Segmentace na základě nákupního chování
  • Párování na GA data
  • CLV – celoživotní hodnota zákazníka
  • Churn rate – míra odchodů zákazníků
  • A další

Obchodní modul

Sledujte, jak se vám daří leady přetavit v reálný byznys. Využijte data z vašeho CRM na maximum.


  • Množství generovaných leadů a jejich předání obchodu
  • Fáze v rámci jednání, podíl výher
  • Podíl výher konkurence
  • Výkonnost jednotlivých obchodníků, sledování cílů
  • Opomíjené obchodní vztahy
  • Rozpracovanost zakázek
  • Reklamace, stav řešení reklamací

Finanční modul

S přehledným finančním reportingem napojeným na účetnictví nemusíte čekat na konec měsíce. Sledujete data on-line.


  • Přehled o prodejích, nákladech na marketing a dopravu na denní bázi
  • Největší variabilní náklady pod kontrolou
  • Plánování cash-flow
  • Plán celkových nákladů a plnění forecastů
  • Přehled pohledávek a závazků
  • Výsledovka

2. Reporting na míru

Vytvoříme jakýkoliv report dle vašich požadavků. Váš stávající reporting jsme schopni převést do Datalooku 1:1.

3. Vytváříte si vlastní reporty

Datalook je otevřená platforma a umožňuje uživatelům vytvářet si nad očištěnými a aktuálními daty vlastní reporty. Stačí jen klást správné otázky.

Jednorázové vyhodnocení

Sami si budete moci na základě dat ověřit nejrůznější hypotézy. Např. jak ovlivní vaše prodeje zmenšení prodejní plochy?

Vlastní pravidelný reporting

Začínáte vidět hlubší souvislosti a rádi byste si vytvořili vlastní reporty? Zvládnete to i sami. Nebo vás do tvorby vlastních reportů rádi zaškolíme.

TECHNOLOGIE

Datalook

Datalook pokrývá všechny fáze práce s daty. Integruje v sobě nejlepší technologie pro práci s daty na trhu. Díky Datalooku se BI datová analytika stává dostupnější pro střední i menší firmy.

Integrace

Datalook se připojí na všechny klíčové systémy, které ve firmě využíváte a získá z nich data. Data uloží v datovém skladu.

Data management

Data čistí, zbavuje chyb a duplicit, transformuje je a kontinuálně hlídá jejich kvalitu. Také zajišťuje ETL / ELT i data warehouse.

Reporty

Nad transformovanou datovou kostkou staví reporting. Reporty vizualizuje v Power BI embedovaném do prostředí Datalooku.

Jak probíhá

spolupráce s firmami

01
Zavoláme si.

Vyslechneme vaše aktuální i budoucí potřeby a vyhodnotíme, zda vám umíme pomoci.

02
Dáme si nezávaznou online schůzku.

Hlouběji vám představíme Datalook a jeho možnosti využití na míru vašemu byznysu.

03
Vytvoříme cenovou nabídku.
  • Jednoduché řešení, jako například Shoptet, naceníme obratem. 
  • Pokud napojujeme více datových zdrojů, bývá řešení složitější. Záleží, zda máte typizované řešení a jak moc je upravené na míru. Pak cenové nabídce předchází předimplementační analýza.
04
Shodneme se na podmínkách Objednávky.

V Objednávce vyspecifikujeme cíle spolupráce, co přesně bude doručeno, v jakém termínu a za jakou cenu.

05
Následuje realizace.

Celou fází změny vás provedeme. Naši datoví specialisté jsou vám po celou dobu implementace k dispozici.

KOMU UŽ DATALOOK

pomáhá …

STÁLE TU JSME

pro vás

Technická podpora

Při řešení složitějších technických problémů máte k dispozici tým vývojářů, který vám pomůže reporting nastavit.

Konzultace

V Datalooku máte svého Customer Success Managera, který vám skrze data pomáhá kontinuálně rozvíjet váš byznys.

Zákaznická podpora

Když narazíte na problém, můžete jej obratem nahlásit v rozhraní klientské aplikace Datalooku.

PŘÍBĚH NADŠENCŮ, 

kteří tvoří a neustále
vyvíjí Datalook

Věříme, že i malé a středně velké firmy mají mít možnost pracovat s daty jednoduše a využít je ve svůj prospěch. Stejně jako to dělají velké korporace. Proto vyvíjíme Datalook.

POJĎME SI POVÍDAT

Lidsky
a srozumitelně.

Více o nás

Mirka Smutná

Customer Succes Manager

Mirka je důležitý spojovací článek mezi klienty a vývojáři Datalooku. Rozumí řeči jejich kmene a zároveň umí naslouchat potřebám klientů. Díky letitým zkušenostem na manažerských pozicích v obchodu i marketingu navíc dokáže interpretovat čísla, která v reportech uvidíte a pomůže vám dělat správná byznysová rozhodnutí založená na datech.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings