REPORTOVACÍ

nástroj

Data přehledně, na míru
a na jedno kliknutí.

V Datalook najdete klíčové informace pod jediným tlačítkem. Propojíme všechna vaše data s naším nástrojem tak, abyste získali jasné a přehledné odpovědi. Zlepšíme pro vás sběr dat, datovou analýzu a reporting.
Jak to funguje

RŮZNÉ POHLEDY,

jedno řešení

Jedna firma, různé týmy a spousta informací.
Datalook vám naservíruje v jednom nástroji přesně to, co potřebujete:

MANAGEMENT

Metriky pro controlling a řízení společnosti

PRODUKT

Data o zákaznících, aktivitě a prodejích

MARKETING

Efektivita kampaní, výkon a analytika

FINANCE

Stav cashflow i finanční plánování

VAŠE FIREMNÍ DATA

logicky a přehledně

Tvoříme automatizace, které vaše data přetaví do “stroje na peníze”. 
Vše bezpečně dostupné na jeden klik ve vašem prohlížeči.

Akvizice / retence
Kvartily
Retence
Online vs offline
CLV

JAK TO

funguje

Kde bereme data?

Doslova všude. Umíme propojit všechny systémy tak, abyste dostali jasný reporting. Pro více než 50 nejdůležitějších systémů máme připravené konektory a na další se umíme napojit. Pracujeme s API, databázemi i prostým importem.

 

Jak s daty pracujeme?

Nejdříve je extrahujeme, dokážeme se napojit na jakýkoliv datový zdroj, takže shromáždíme všechny dostupné informace. Pomocí automatizace pak zvládneme aktualizovat data, pracujeme tak vždy s tím nejčerstvějším materiálem. Na základě provázanosti dat umíme odhalit trendy, vzorce a vazby, které jsou důležité pro vaše rozhodování.

 

Jak vám data naservírujeme?

Při vizualizaci kombinujeme připravené reporty s řešením na míru, do kterého promítneme všechno, co potřebujete vědět a vidět. Reporty si zobrazíte snadno a bezpečně v internetovém prohlížeči jedním kliknutím.

AUTOMATIZACE

a notifikace

Nemusíte vše neustále sledovat a hlídat, technologie tohle řeší za vás. Ať je to aktivace chatbota, notifikace nebo odeslání přednastaveného e-mailu.

Kampaně

Ušetřete prostředky i čas na to, co je pro vás opravdu důležité. Výkonnostní kampaně lze do určité míry automatizovat, což znamená méně práce. Je to ideální řešení pro e-shopy s produkty.

Obchod

Umíme pro vás zachytit aktivitu na webu, automaticky identifikovat zákazníka i oblast jeho zájmu a upozornit váš obchodní tým.

Klíčové metriky

Díky datové analýze snadno zjistíte, zda se vaše sledované hodnoty vyvíjí dobře a můžete se vrhnout na přípravu fullfilmentu, nebo probíhá naopak propad. S Datalook neztratíte čas a tím pádem ani peníze.

Zákazníci

Sledujte, jak se vyvíjí zákaznické chování ve vašem e-shopu a reagujte na potřeby svých odběratelů. Potřebujete re-aktivovat zákazníka, který přestává nakupovat nebo chcete odměnit věrného odběratele? Na to vše včas upozorníme váš sales tým.

…a umíme toho mnohem víc.

CO ZJISTÍTE

díky datům
01

Jak efektivní je vaše
online reklama

02

Srovnání vašich cen s konkurencí
a velikost trhu

03

Kdy a jak často se vracejí vaši
nejlepší zákazníci

04

Výkaz zisku a ztráty (Profit & loss)
zvolené účetní jednotky

05

Které produkty a kategorie jsou
pro vás ziskové a kde ztrácíte

06

Jak ovlivní např. počasí vaše objednávky
v následujícím týdnu

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings