RAYNET CRM
reporting

Plnohodnotné napojení pro CRM RAYNET API, které poskytuje analytické funkce a integrace pro analýzu obchodního výkonu firem.

VYMÁČKNEME

z obchodu maximum

Společné řešení, které klientům RAYNET dodá tolik potřebné analytické funkce a výstupy, které je možné dále upravovat na míru. Přenášíme data o obchodních případech, obchodnících ale poradíme si i se specializovanými rozšířeními vašeho CRM. Stali jsme se partnery pro BI.

Představení nástroje

Manažerské reporty

Přehled o počtu objednávek, poptávek, prodejů a tržeb. Čísla je možné sledovat v reálném čase např. na televizi. Zasílání denní uzávěrky emailem je samozřejmostí.

Přehled o obchodnících

Sledování efektivity jednotlivých obchodníků – počet řešených případů a počet návazných kroků. Zjistíte jejich úspěšnost a vytíženost ve srovnání s celým týmem.

Centralizovaný zákazník (360°)

Kompletní přehled informací o každém zákazníkovi s údaji pospojovanými napříč systémy. Data dostanete vyčištěná, aktuální a komplexní.

Monitoring komunikace

Péče a vedení komunikace s klienty. Kontrola nad termíny kontaktování zákazníků a odesílání platných nabídek ve stanovený čas.

Automatická fakturace

Ta je generována dle obchodních případů. Informace přebírá automaticky, je možné ji rozšířit díky vlastním polím. Fakturace umí v potřebných intervalech odesílat emaily s doklady.

Cíle a KPI

Úkolování a pokročilé plánování cílů a metrik pro obchodníky s vyhodnocením jejich plnění v reálném čase pro jednotlivce i týmy.

Validita dat

Hlídání aktuálních dat i těch, která do Raynetu vstupují postupně. Odstraňování duplicit, kontrola správnosti a monitoring všech změn a chyb.

Integrace a automatizace

Propojení všech datových vstupů odkud proudí informace o klientech. Kontrola přenosu a automatizace libovolných operací.

Na míru

Realizujeme i specifické požadavky a úpravy. Pojďte si nezávazně zavolat a my vám poradíme odkud začít. Kontakt na nás.

CO JE TO

datalook!

Každý systém má svoje jednoduché statistiky. Málokterý je ale specialista na komplikovanější analýzu.

Jsme platforma pro zpracování a zobrazení dat, která zajišťuje sběr informací z různých systémů, propojuje je do souvislostí a vytváří z nich automatizované reporty.

  1. srozumitelné ukazatele pro řízení a plánování
  2. klíčové informace v jediném systému
  3. souvislosti mezi systémy
  4. předpřipravené i customizovatelné reporty

PROČ

externí systém?

Vlastní statistiky CRM RAYNET jsou omezené. Pokrývají jen základní potřeby zákazníků a není je možné obohatit o data z dalších systémů. Datalook přináší nové funkce, propojitelnost i mnohem větší podrobnost reportů dle potřeb klienta.

NA CO VÁM

odpovíme
1

Kdo přináší největší obrat

2

Zda se daří plnit týmové cíle

3

Jaký je konverzní poměr obchodníků

4

Analytika procesu zpracování obch. případů

5

Kdo jsou nejúspěšnější a nejrychlejší obchodníci

6

Jaký je vývoj obchodu oproti předchozímu období

7

Které zdroje obchodních případů jsou nejkvalitnější

8

Podrobná analytika důvodů neúspěchů

9

Kdo jsou neprávem přehlížení zákazníci

Rozšiřujeme reporty dle vašich potřeb

PŘÍKLADY

reportů

Analýza obchodníků

Kdo ve firmě přináší největší obrat nebo zisk? Který prodejce dokáže vyhrát nejvíce případů, který odpovídá nejrychleji a kde vám naopak zakázky utíkají? Zjistěte, v čem jsou vaši obchodníci dobří a kde se mohou posunout. Sledujte jejich personalizované cíle.

Fáze obchodních případů

Zjistěte, kolik obchodních případů se nachází ve které fázi. Díky pár kliknutím se dozvíte, jak jste dopadli v minulém kvartálu, zda se povedlo všechny případy uzavřít nebo jestli se nějaký proces zbytečně natahuje. A to vše i na úrovni jednotlivých obchodníků.

Produkty a Kategorie

Jak dobře se prodávají konkrétní produkty a značky? Které z nich se často nabízejí, ale moc neprodávají a které by se mohli prodávat víc? V přehledu uvidíte, jaký počet prodejů je tvořen konkrétním produktem a jakou část celkového obratu tvoří.

Obrat a výhry

Jednoduchý přehled výher a obratu. Ve kterém období se vám daří uzavírat velké množství objednávek a kdy naopak se vám daří uzavírat velké objednávky?

Cíle a procesy

Máte nastavené cíle které musí splňovat obchodníci a procesy kterými se musí řídit? Pomůžeme Vám vizualizovat jak si obchodníci vedou, který z nich není až tak důsledný a kterému se naopak daří naplňovat stanovené cíle na výbornou. Ideální podklad pro zpětnou vazbu jednotlivým obchodníkům.

DŮVĚŘUJÍ NÁM

startupy i přední firmy
na CEE trhu

“Datalook nám integrací CRM umožnil zásadní zvýšení obratu, ale i úspory v nákladech.”

Petr Kolč
CEO, Olfin Car

760%růst tržeb

Implementovali jsme nový systém CRM a datový reporting na navazující interní procesy se zaškolením personálu.

  1. Pracovali jsme s počtem poptávek
  2. S fází obchodu a s důvody výhry či prohry u poptávek
  3. Zapojili jsme data týkající se lidského faktoru, jako je přehled nejkvalitnějších obchodníků a reporting neaktivních kontaktů
  4. Optimalizovali obchodní funnel

OTESTUJTE

propojení

Postup integrace

Jak získat napojení
1. stačí se spojit s námi nebo podporou RAYNET CRM
2. spustíme integraci dat mezi systémy
3. reporting vám běží do 15 minut

Co k tomu potřebuji
a. Licenci RAYNET CRM
b. Licenci datalook!

Chci Datalook
od 1.500 Kč měsíčně

CO O NÁS

říká RAYNET CRM

Existují dva základní důvody, proč nám dává smysl spolupráce s DATALOOK. Za prvé jsme si vědomi, že CRM je jen jedním z mnoha zdrojů dat se kterými potřebuje firma pracovat, a za druhé, že každá firma má individuální požadavky. Přestože řízení obchodu a vztahu se zákazníky stojí na obecných principech, v každém oboru se najdou specifické potřeby práce s daty, které v jiném oboru nedávají smysl. Díky DATALOOK získávají naši klienti možnost nahlížet na data opravdu komplexním pohledem.

Zdeněk Titl
CRM konzultant
RAYNET

POTŘEBUJETE

něco dalšího?

Stáhnout, protřepat a prezentovat… Postavíme vám reporty na míru, kam dokážeme napojit další zdroje jakou jsou e-mailingové nástroje, data z e-shopu, leady nebo datová analytika.

Tak jako jsme napojili RAYNET, připojili jsme i další systémy. Data v Datalook mezi sebou kombinujeme a umíme vytvořit pokročilý reporting.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings