Targito
reporting

Integrace na přední platformu pro automatizovaný e-mailing

VYMÁČKNEME z e-mailingu maximum

 

V úzké spolupráci obou nástrojů jsme vyvinuli společné řešení, které klientům Targito zprostředkuje potřebné analytické funkce a výstupy, které je možné dále v Datalook upravovat na míru. Celé řešení je připojitelné na zdroj dat z Targito a základní reporting vám vygenerujeme okamžitě. Získejte informace o CLV, opakovaných objednávkách, maržovosti nebo retenci. Stali jsme se partnery a konzultanty pro BI.

Představení nástroje

Efektivní marketing

Za méně peněz lepší výkon kampaní díky jejich optimalizaci a automatizaci některých úkonů. Vyšší návratnost investic do marketingu.

Zákaznický kmen

Vracející se klienti jsou pro dlouhodobý zisk klíčoví. Skrze segmenty najdeme ty nejvěrnější a poradíme vám, jak si je udržet a též jak získat zákazníky nové.

Segmentace

20% zákazníků tvoří 80% obratu. Identifikujte klíčové i ty co mají potenciál se jimi stát.

Atribuce

Omnichannel data driven marketingová atribuce za použití Markovových řetězců I. a II. řádu a Shapley modelu.

Google Analytics

Díky pokročilé integraci napárujeme data z kampaní, data o prohlížení, atribuci, crossdevice indentifikaci uživatele a propojíme je s Targito.

Produktové portfolio

Zjistíte, které produkty umístit do jakých kategorií a jako prioritu jim přidělit. Jak často jsou produkty hledané a prohlížené.

Integrace a automatizace

Výstupy z Targito jsou jen začátkem. Analyzujeme též reklamní systémy, zbožové srovnávače, hodnoty z analytics a e-mailing nástrojů mezi kterými data importujeme i exportujeme.

Cenotvroba

Pomůžeme vám nastavit ideální cenu produktu i marži s ohledem na konverzi i množství prodaných kusů.

Na míru

Realizujeme i specifické požadavky a úpravy. Pojďte si nezávazně zavolat a my vám poradíme odkud začít. Kontaktujte nás.

CO JE TO

datalook!

Každý systém má svoje jednoduché statistiky. Málokterý je ale specialista na komplikovanější analýzu.

Jsme platforma pro zpracování a zobrazení dat, která zajišťuje sběr informací z různých systémů, propojuje je do souvislostí a vytváří z nich automatizované reporty.

  1. srozumitelné metriky pro řízení a plánování
  2. klíčové informace v jediném systému
  3. souvislosti mezi systémy
  4. předpřipravené i customizovatelné reporty

PROČ

externí systém?

Integrované statistiky v Targito pokrývají základní potřeby zákazníků a možné je rozšiřovat pouze omezeně. Datalook je specialistou na datovou analytiku přinášíme upgrade těchto reportů o nové pohledy, funkce i větší podrobnost v samostatném nástroji. Klíčová je úprava na míru potřebám jednotlivým klientům, stejně jako integrace na další datové zdroje.

NA CO VÁM

odpovíme
1

Zákazníci přinášející největší obrat

2

Definice skupin pro cílený marketing

3

Životní cyklus zákazníka

4

Úspěšnost akvizice nových zákazníků

5

Průměrné hodnoty objednávek

6

Identifikace vracejících se zákazníků

7

Analýza retence

8

Odcházející zákazníci

9

Vývoj prodejů

Rozšiřujeme reporty dle vašich potřeb

PŘÍKLADY

reportů

Základní přehled

Rozpad na skupiny dle obratu během celého “životního cyklu” zákazníka. Jednoznačná identifikace silné skupiny pro další marketing. Nejsilnější skupina pak tvoří 20% všech zákazníků, s přínosem až 80% obratu, identifikujte ji a pečujte o ni díky nám.

Kohorty zákazníků

Barva ukazuje rok akvizice zákazníka a kolik objednávek uskuteční v celém jeho “životním” období. Analyzujete tedy úspěšnost kampaní nabrat nového zákazníka a kvalitu dané skupiny v dlouhodobém průběhu.

Opakované objednávky

Jsou spojené s retencí. Klíčové je vědět, kolik zákazníků udělá pouze jednu objednávku, kdo druhou a kteří jsou dlouhodobí zákazníci. Stejně jako průměrný počet objednávek, tržbu i hodnotu objednávky kupujících.

Retence

Podrobnější analýza chování vracejícího se zákazníka, tedy jaký je jejich podíl, hodnota první a hodnota další objednávky dle pořadí.

Čas u objednávek

Jaké jsou intervaly mezi objednávkami zákazníků rozdělených na skupiny dle rozestupu jejich nákupů. Pomáhají s určením správného časování pro reaktivační emaily.

OTESTUJTE

propojení

Postup integrace

Jak získat napojení
1. stačí se spojit s námi nebo podporou Targito
2. spustíme integraci dat mezi systémy
3. reporting vám běží do 15 minut

Co k tomu potřebuji
a. Licenci Targito
b. Licenci datalook!

Chci Datalook
od 1.500 Kč měsíčně

POTŘEBUJETE

něco dalšího?

Stáhnout, protřepat a prezentovat… Postavíme vám reporty na míru, kam dokážeme napojit další zdroje jakou jsou data z E-shopu, ERP / WMS, leady nebo datová analytika.

Tak jako jsme napojili Targito, připojili jsme i další systémy. Data v Datalook mezi sebou kombinujeme a vytváříme pokročilý reporting.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings