Targito
reporting

Integrace na platformu pro automatizovaný e-mailing

VYMÁČKNEME

z e-mailingu maximum

Vyvinuli jsme společné řešení, které klientům Targito zprostředkuje potřebné analytické funkce a výstupy, které je možné dále upravovat na míru. Stali jsme se partnery pro BI.

zjistit více

CO JE TO

datalook!

Každý systém má svoje jednoduché statistiky. Málokterý je ale speacialista na komplikovanější analýzu.

Jsme platforma pro zpracování a zobrazení dat, která zajišťuje sběr informací z různých systémů, propojuje je do souvislostí a vytváří z nich automatizované reporty.

  1. srozumitelné metriky pro řízení a plánování
  2. klíčové informace v jediném systému
  3. souvislosti mezi systémy
  4. předpřipravené i customizovatelné reporty

PROČ

externí systém?

Integrované statistiky v Targito pokrývají základní potřeby zákazníků a možné je rozšiřovat pouze omezeně. Datalook je specialistou na datovou analytiku přinášíme upgrade těchto reportů o nové pohledy, funkce i větší podrobnost v samostatném nástroji. Klíčová je úprava na míru potřebám jednotlivým klientům, stejně jako integrace na další datové zdroje.

NA CO VÁM

odpovíme
1

Zákazníci přinášející největší obrat

2

Definice skupin pro cílený marketing

3

Životní cyklus zákazníka

4

Úspěšnost akvizice nových zákazníků

5

Průměrné hodnoty objednávek

6

Identifikace vracejících se zákazníků

7

Analýza retence

8

Odcházející zákazníci

9

Vývoj prodejů

Rozšiřujeme reporty dle vašich potřeb

PŘÍKLADY

reportů

Základní přehled

Rozpad na skupiny dle obratu během celého “životního cyklu” zákazníka. Jednoznačná identifikace silné skupiny pro další marketing. Nejsilnější skupina pak tvoří 20% všech zákazníků, s přínosem až 80% obratu, identifikujte ji a pečujte o ni díky nám.

Kohorty zákazníků

Barva ukazuje rok akvizice zákazníka a kolik objednávek uskuteční v celém jeho “životním” období. Analyzujete tedy úspěšnost kampaní nabrat nového zákazníka a kvalitu dané skupiny v dlouhodobém průběhu.

Opakované objednávky

Jsou spojené s retencí. Klíčové je vědět, kolik zákazníků udělá pouze jednu objednávku, kdo druhou a kteří jsou dlouhodobí zákazníci. Stejně jako průměrný počet objednávek, tržbu i hodnotu objednávky kupujících.

Retence

Podrobnější analýza chování vracejícího se zákazníka, tedy jaký je jejich podíl, hodnota první a hodnota další objednávky dle pořadí.

Čas u objednávek

Jaké jsou intervaly mezi objednávkami zákazníků rozdělených na skupiny dle rozestupu jejich nákupů. Pomáhají s určením správného časování pro reaktivační emaily.

OTESTUJTE

propojení

Postup integrace

Jak získat napojení
1. stačí se spojit s námi nebo podporou Targito
2. spustíme integraci dat mezi systémy
3. reporting vám běží do 15 minut

Co k tomu potřebuji
a. Licenci Targito
b. Licenci datalook!

Chci Datalook
od 1.500 Kč měsíčně

POTŘEBUJETE

něco dalšího?

Stáhnout, protřepat a prezentovat… Pokud potřebujete, postavíme vám report na míru. Můžeme napojit další zdroje jakou jsou e-mailingové nástroje, leady nebo datová analytika.

Tak jako jsme napojili Targito, připojili jsme i další systémy. Umíme data propojovat a kombinovat tak, abyste dostali pokročilý reporting v libovolném segmentu podnikání.

Discover what Datalook can bring you

Leave us your contact information. A Datalook expert will get in touch to introduce our product and benefits directly to you, or answer any questions you may have.

    By submitting your data, you agree that we will contact you with a free consultation in accordance with the privacy policy.

      By submitting your data, you agree that we will contact you with a free consultation in accordance with the privacy policy.

      But maybe even call:

      Monday to Friday 9-16.

      Or email us at
      mirka@datalook.cz

      X
      Cookie settings
      Functional cookies
      These cookies are necessary for the functioning of our website and cannot be deactivated.
      Analytical cookies
      It is mainly used to collect data regarding behavior on the website (typically Google Analytics).
      Advertising cookies
      It is mainly used for remarketing (typically Google Ads).
      Uživatelská data
      Personalizace reklam
      Personalization cookies
      It serves for advanced analytics and content personalization.
      settings