Analytika
pro E-SHOPY

Zlepšíme efektivitu vašeho marketingu, cen produktů a optimalizaci skladů. Získejte automatizaci a reporting dat pro váš E-shop.

Specializováni na E-commerce

 

Díky nám víte co se ve vašem e-shopu děje a co je potřeba zlepšit.
S vizualizovanými daty pomáháme e-shopům optimalizovat provoz a hledáme příležitosti pro jejich růst a zautomatizování provozu. Vše skrze náš nástroj pro reporting doplněný o poradenství.

Klienty podporujeme v práci s naším nástrojem a radíme jim se správnou analýzou reportů. Během integrace vysvětlujeme potřebné principy a ukazujeme postupy. Tým našich konzultantů následně pomáhá s adaptací napříč celou firmou.

Představení nástroje

Produktové portfolio

Které produkty umístit do jakých kategorií a jako prioritu jim přidělit. Jak často jsou produkty hledané a prohlížené.

Analýza konkurence

Sledování cen a skladovost nabízeného zboží skrze monitoring konkurence včetně přeceňování v reálném čase.

Efektivní marketing

Za méně peněz lepší výkon kampaní díky jejich optimalizaci a automatizaci některých úkonů. Vyšší návratnost investic do marketingu.

Cenotvroba

Pomůžeme vám nastavit ideální cenu produktu i marži s ohledem na konverzi i množství prodaných kusů.

Zákaznický kmen

Vracející se klienti jsou pro dlouhodobý zisk klíčoví. Skrze segmenty najdeme ty nejvěrnější a poradíme vám, jak si je udržet a též jak získat zákazníky nové.

Sklady

S předstihem zjistíme, jaké produkty expirují či se vyprodají a také najdeme zbytečné skladové ležáky. Díky tomu je možné se předzásobit a sledovat celý dodavatelský řetězec.

Manažerský reporting

Pravidelný denní reporting s přehledem o situaci z marketingu, prodejů, cashflow i objednávek.

Integrace a automatizace

Výstupy ze samotného e-shopu jsou začátkem. Analyzujeme též reklamní systémy, zbožové srovnávače, hodnoty z analytics a e-mailing nástrojů mezi kterými data importujeme i exportujeme.

Na míru

Realizujeme i specifické požadavky a úpravy. Pojďte si nezávazně zavolat a my vám poradíme odkud začít. Kontaktujte nás.

CO JE TO

datalook!

Každý systém má svoje jednoduché statistiky. Málokterý je ale specialista na komplikovanější analýzu.

Jsme platforma pro zpracování a zobrazení dat, která zajišťuje sběr informací z různých systémů, propojuje je do souvislostí a vytváří z nich automatizované reporty.

  1. srozumitelné metriky pro řízení a plánování
  2. klíčové informace v jediném systému
  3. souvislosti mezi systémy
  4. předpřipravené i customizovatelné reporty

Poradíme

Naši zákazníci potvrzují, že s dobrým reportingem roste chuť. Jsme připraveni aktivovat nejen další předpřipravené reporty, ale také připravit speciální řešení vám na míru. Domluvte si s námi konzultaci a zařaďte se mezi naše klienty.

NÁŠ PŘÍNOS PRO

e-shopy
1

Ziskovost výkonnostních kampaní

2

Úspora v opakovatelných činnostech

3

Jasné ukazatele pro rychlou kontrolu

4

Přesná publika pro správné cílení

5

Optimalizace provozních nákladů

6

Konstantní růst obratu

7

Zkvalitnění zákaznického kmene

8

Podrobná analytika

9

Kontrola nad konkurencí

Rozšíření dle vašich potřeb

PŘÍKLADY

reportů

Máte přehled o e-shopu?

Víte co se děje

Ta nejdůležitější čísla z vašeho e-shopu na jednom místě. Získejte přehled o obratu, marži, objednávkách a prodaných položkách. Analyzujte své prodeje proti vynaloženým marketingovým nákladům a hlídejte si investice do reklamy.

Máte správnou marži?

Produktová analytika

Jak ovlivňuje výše marže prodej? Jak se mění v čase? Jaké jsou počty prodaných kusů ve srovnání s průměrem či s produkty s nejvyšší marží? Pokročilou funkcí reportu je analýza prodejní ceny produktu – při jaké ceně vám produkt nejvíce vydělá.

Vracejí se zákazníci?

Zákaznická segmentace

Tento report potřebujete, pokud vás zajímá celkový počet zákazníků a počet těch, co se vám na e-shop vrátí. Také vám odpoví na rozdíl hodnoty průměrného obratu vs. vracejícího se zákazníka i počet jeho opakovaných objednávek. Retence je pro e-shopy klíčová, začněte s ní díky tomuto reportu pracovat.

Efektivní alokace peněz?

Sklad

Rychle zjistíte informace o počtu produktů, celkové hodnotě zásob i kolik položek máte stále skladem. Najdeme vám 50 produktů, které na skladě v daném čase dochází, a kterým díky své prodejnosti potřebujete věnovat pozornost. Přidáme dalších 50 produktů, které máte skladem, ale neprodávají se.

Optimalizujte provoz?

Doprava a platba

Podíváme se na strukturu dopravních a platebních metod, které z nich jsou zákazníky využívány.

Vyzkoušejte si nás

Jak získat napojení
1. Registrujte se do Datalook
2. Prohlídněte si vzorové reporty
3. Požádejte o vaši integraci

Cena
Odvíjí se od počtu zdrojů a množství dat, které napojíme.

Chci Datalook
od 1.500 Kč měsíčně

POTŘEBUJETE

více?

Stáhnout, protřepat a prezentovat… Postavíme vám reporty na míru, kam dokážeme napojit další zdroje jakou jsou e-mailingové nástroje, data z ERP, WMS nebo datová analytika.

Tak jako jsme napojili E-shopy, připojili jsme i další systémy. Data v Datalook mezi sebou kombinujeme a vytváříme pokročilý reporting.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings