NAŠE

reporty

I když je každá firma unikátní a každý obor má svá specifika, umíme zpracovat data napříč různými oblastmi. Reporting má totiž jasná pravidla, díky nimž dokážeme využít potřebné zdroje dat, ve váš prospěch.

Oblasti využití

Ecommerce

Obchod

Výroba

  • Dáme vám jasná čísla
    Shrneme vaše data do tzv. metrik, ve kterých na první pohled uvidíte to nejdůležitější – kde se vám daří a kde naopak ne. V metrice najdete tyto dva důležité aspekty jako červená a zelená čísla. Uvidíte také jasně, s kým daný segment řešit a získáte přesný pohled na cashflow.
  • Data hned a pohromadě
    Sloučíme všechna vaše data z účetnictví, e-shopu, skladového systému a další. Přineseme vám tak přehled o tržbách, skladovosti nebo POS a to prakticky v reálném čase. Nemusíte tak čekat na neaktuální měsíční závěrku.
  • Profit & loss
    Vytvoříme vám jasný výkaz zisku a ztráty. Po ruce tak budete mít informace o hospodaření účetní jednotky ve sledovaném období včetně porovnání s historií.
  • Změříme vám výkonnost
    Přineseme vám přehled výkonu jednotlivých segmentů vaší firmy. Zjistíme, jak si stojí značka, jednotlivé kategorie nebo i konkrétní produkty – a to i ve srovnání s konkurencí.
  • Roztřídíme zákaznický kmen
    Na základě dat o zákaznickém chování vyselektujeme nejbonitnější zákazníky, a to podle obratu i počtu položek. Budete tak vědět, kdo u vás nejvíc utrácí, kdy a za co.
  • Nic vám neunikne
    Nastavíme vám smysluplný systém monitoringu a upozornění, který vám pomůže hlídat změny.
  • Víme, co vás čeká
    Podle vašich preferencí vám dokážeme vytvořit sofistikované predikční modely podle vývoje aktuální situace
Jak to funguje

VAŠE FIREMNÍ DATA

logicky a přehledně

Tvoříme automatizace, které vaše data přetaví do “stroje na peníze”. 
Vše bezpečně dostupné na jeden klik ve vašem prohlížeči.

Akvizice / retence
Kvartily
Retence
Online vs offline
CLV

DATOVÉ

segmenty

Zákaznická data

  • RFM Segmentace
  • Analýza akvizice & retence
  • Párování na GA data
  • CLV
  • Churn rate

Produktová data

  • Upsell analytics
  • Cross sell analysis
  • Substituty
  • Analýza sezonality
  • Competitive Pricing Analysis
  • Dynamic pricing

Marketingová data

  • Basket Analysis
  • Atribuční modelování
  • ROMI
  • Custom Channel Grouping

Finanční data

  • Profit and loss
  • Klasifikace nákladů
  • Analýza cashflow
  • Predikce výnosů

Rozhodování založená
na datech

Důvěřují nám start-upypřední firmy na CEE trhu

“Datalook nám integrací CRM umožnil zásadní zvýšení obratu, ale i úspory v nákladech.”

Petr Kolč
CEO, Olfin Car

760%růst tržeb

Implementovali jsme nový systém CRM a datový reporting na navazující interní procesy se zaškolením personálu.

  1. Pracovali jsme s počtem poptávek
  2. S fází obchodu a s důvody výhry či prohry u poptávek
  3. Zapojili jsme data týkající se lidského faktoru, jako je přehled nejkvalitnějších obchodníků a reporting neaktivních kontaktů
  4. Optimalizovali obchodní funnel

PŘÍKLADY

reportů

Analýza obchodníků

Který z nich vám přinesl největší obrat, který prodejce dokáže vyhrát nejvíce případů, který odpovídá nejrychleji a kde vám zakázky utíkají? Zjistíte, v čem jste dobří a kde se můžete posunout. Sledujte personalizované cíle pro jednotlivé obchodníky.

Analýza obchodníků

Který z nich vám přinesl největší obrat, který prodejce dokáže vyhrát nejvíce případů a který odpovídá nejrychleji a kde vám zakázky utíkájí. Zjistíte v čem jste dobří a kde se můžete posunout. Sledujte personalizované cíle pro jednotlivé obchodníky.

Analýza obchodníků

Který z nich vám přinesl největší obrat, který prodejce dokáže vyhrát nejvíce případů a který odpovídá nejrychleji a kde vám zakázky utíkájí. Zjistíte v čem jste dobří a kde se můžete posunout. Sledujte personalizované cíle pro jednotlivé obchodníky.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings