Zpět na novinky

1000 uživatelů v projektu, a ještě lepší reporty!

V poslední době jsme do Datalooku přidali skutečně mnoho nových funkcionalit a vylepšili jednotlivé reporty. A tak je na čase vám o nich říct. Navíc pro všechny uživatele chystáme zásadní změnu, kterou už nechceme držet v tajnosti. O té se dočtete na konci, zatím ale nepředbíhejme.

Novinka: Segmentátor

Správná segmentace a následný targeting zákazníků je jedním ze základních bloků k úspěšné marketingové komunikaci. Tuhle novinku tedy ocení především (ale nejen) marketingoví specialisté. Už nepotřebujete znalosti SQL. Díky Segmentátoru si jednoduše vytvoříte jednotlivé zákaznické segmenty na pár kliků. Data si můžete z Datalooku i vyexportovat, a hned je použít v některém z vašich reklamních či e-mailingových systémů. Navíc se automaticky aktualizují.

Rozhraní segmentátoru

Vylepšení modulárních reportů

Vyslyšeli jsme vaši zpětnou vazbu a práce s modulárními reporty je nyní ještě snazší.

Zachování navolených filtrů i po reloadu stránky

Už nemusíte při každé návštěvě znovu nastavovat všechny filtry ve vašich oblíbených reportech. Datalook si vaše poslední nastavení zapamatuje. Samozřejmě máte v případě potřeby také možnost nastavení resetovat.

Ukázka zachování navolených filtrů a resetování parametrů

Až 30 uživatelů v každém projektu.

Navýšili jsme kapacitu uživatelů, kteří mohou mít přístup k jednotlivým projektům na 30 uživatelů z vaší organizace.

Zákaznická analytika 2.0

  • Datepicker umožňuje přepínání mezi konkrétním (2. 1. 2022 – 15. 1. 2023) a relativním obdobím (minulý měsíc). 

  • Nové filtry u vybraných reportů umožňují zobrazit si data jen z e-shopu/kamenné prodejny, nebo jen B2B/B2C zákazníků. U zákaznických kvintil nyní najdete filtr na jednorázové/vracející se zákazníky.
  • V RFM přechodu můžete zjistit, zda se vaši zákazníci přesouvají mezi jednotlivými segmenty. 
  • Vyhledávání v přehledové tabulce na konci každého reportu podle jména a e-mailu zákazníka.
  • Úpravy a nové metriky ve všech reportech pro ještě lepší čitelnost jednotlivých grafů a tabulek. Přidali jsme pomocné vysvětlivky, a upravili názvy i textace pro snazší orientaci v reportech.

ROMI report 2.0

  • Zjednodušili jsme nahrávání nákladů do systému, v jednom dokumentu náklady snadno spárujete se zdroji a médii. 
  • Report také prošel grafickými úpravami pro zlepšení přehlednosti.

A to rozhodně stojí za vyzkoušení. Stačí kontaktovat svého projektového manažera, který vám novinky v reportech představí.

Zrychlujeme Datalook

Na pozadí připravujeme velký technický update, který zásadně zrychlí Datalook! Povede také ke zvýšené škálovatelnosti, a díky němu navýšíme limit uživatelů v projektu až na 1 000. Na tuto novinku se můžete těšit počátkem roku. Pracujeme také na novém reportu vratek a inovaci pricingového modulu. 

Další novinky, zajímavosti a tipy
ze světa Datalook najdete na našem LinkedIn

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings