Zpět na novinky

Spolupráce s Keboolou nás posouvá dál

Českou firmu Keboola, která zjednodušuje přístup k datům způsobem, díky kterému se dostala mimo jiné i na americký trh, byste rozhodně měli znát. Jejich cloudová platforma sdružuje všechna firemní i externí data z libovolných zdrojů a dokáže je uložit a dále zpracovávat na jednom místě. Ty pak Datalook vizualizuje a vysvětluje jejich důsledky majitelům firem.

Správné pochopení dat se stává novým standardem pro všechny, kteří vnímají e-commerce jako prioritu. Business intelligence nahrazuje reporty skrze excelové tabulky plných čísel bez kontextu. Zkracuje dobu čekání na jejich sběr a urychluje tak reagování na získané výsledky.

V našich začátcích by nás ani nenapadlo, že se staneme jejich partnery a společně dosáhneme výsledků, které v mnohém převyšují to, co bychom zvládli každý zvlášť. S Keboolou jsme našli průnik, díky kterému pomáháme klientům ještě rychleji vyhodnotit data v jejich e-shopech.

Unikátní produkt Kebooly zjednodušuje firmám přístup k datům, na základě kterých my v Datalook navrhujeme postup pro úspěšnější obchod. Analyzujeme prodeje, zákaznická data i obchodní strategie a přinášíme klientům podklady pro jejich další rozhodnutí v oblasti investic a úspor.

Společně přinášíme efektivní řešení na míru pro e-shopy i těch nejmenších velikostí a zvyšujeme jejich zisk mimojiné skrze práci s cenotvorbou, výnosnějším marketingem, péčí o zákazníky, či efektivní alokací skladů. Sami si mohou vyzkoušet přínosy rozšířené analýzy dat, která nekončí jen u Google Analytics.

  • Pro klienty Shoptetu jsme připravili řešení, které generuje reporty automaticky. Vyzkoušet si jej mohou zdarma zde.
  • E-shopy fungující na odlišných platformách získají reporting po kontaktování naší podpory.

Naším cílem je:

  1. Automaticky zpracovat data a eshopům ukázat potenciál i nedostatky v jejich produktech nebo marketingu.
  2. Naučit je analýzy tvořit pravidelně a nebát se jít více do hloubky.
  3. Ukázat vše na jednoduchých reportech a metrikách, kterým je dobře rozumět.
  4. Analyzovat ceny produktů a jejich marží. Změna nahorů i dolů ovlivní počet prodejů i celkový zisk z prodeje.
  5. Podat pomocnou ruku e-shopům v podobě konzultací a provedení celý procesem zavedení reportingu do firmy.

“Keboola nám umožňuje rychlý, levný a dostupný start pro práci s daty. Abstrahuje nutnost složitého programování a její velkou výhodou je, že ovládat ji na základní úrovni zvládne po zaškolení téměř každý. Za spolupráci s nimi jsme moc rádi.” dodává CTO Datalook Honza Kadleček.

Více informací o reportingu pro Shoptet najdete zde a obecné informace pro e-shopy.

Report analyzující vracející se zákazníky

Segmentace zákazníků pro e-shopy

Segmentace zákazníků pro e-shopy

Report pro práci s marží a obecně cenotvorbou

Analytika marže produktů v Shoptetu

Analytika marže produktů v Shoptetu

Další novinky, zajímavosti a tipy
ze světa Datalook najdete na našem LinkedIn

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings