Spolupráce s Keboolou nás posouvá dál
Českou firmu Keboola, která zjednodušuje přístup k datům způsobem, díky kterému se dostala mimo jiné i na americký trh, byste rozhodně měli znát. Jejich cloudová platforma sdružuje všechna firemní i externí data z libovolných zdrojů a dokáže je uložit a dále zpracovávat na jednom místě. Ty pak Datalook vizualizuje a vysvětluje jejich důsledky majitelům firem.
Správné pochopení dat se stává novým standardem pro všechny, kteří vnímají e-commerce jako prioritu. Business intelligence nahrazuje reporty skrze excelové tabulky plných čísel bez kontextu. Zkracuje dobu čekání na jejich sběr a urychluje tak reagování na získané výsledky.
V našich začátcích by nás ani nenapadlo, že se staneme jejich partnery a společně dosáhneme výsledků, které v mnohém převyšují to, co bychom zvládli každý zvlášť. S Keboolou jsme našli průnik, díky kterému pomáháme klientům ještě rychleji vyhodnotit data v jejich e-shopech.
Unikátní produkt Kebooly zjednodušuje firmám přístup k datům, na základě kterých my v Datalook navrhujeme postup pro úspěšnější obchod. Analyzujeme prodeje, zákaznická data i obchodní strategie a přinášíme klientům podklady pro jejich další rozhodnutí v oblasti investic a úspor.
Společně přinášíme efektivní řešení na míru pro e-shopy i těch nejmenších velikostí a zvyšujeme jejich zisk mimojiné skrze práci s cenotvorbou, výnosnějším marketingem, péčí o zákazníky, či efektivní alokací skladů. Sami si mohou vyzkoušet přínosy rozšířené analýzy dat, která nekončí jen u Google Analytics.
- Pro klienty Shoptetu jsme připravili řešení, které generuje reporty automaticky. Vyzkoušet si jej mohou zdarma zde.
- E-shopy fungující na odlišných platformách získají reporting po kontaktování naší podpory.
Naším cílem je:
- Automaticky zpracovat data a eshopům ukázat potenciál i nedostatky v jejich produktech nebo marketingu.
- Naučit je analýzy tvořit pravidelně a nebát se jít více do hloubky.
- Ukázat vše na jednoduchých reportech a metrikách, kterým je dobře rozumět.
- Analyzovat ceny produktů a jejich marží. Změna nahorů i dolů ovlivní počet prodejů i celkový zisk z prodeje.
- Podat pomocnou ruku e-shopům v podobě konzultací a provedení celý procesem zavedení reportingu do firmy.
“Keboola nám umožňuje rychlý, levný a dostupný start pro práci s daty. Abstrahuje nutnost složitého programování a její velkou výhodou je, že ovládat ji na základní úrovni zvládne po zaškolení téměř každý. Za spolupráci s nimi jsme moc rádi.” dodává CTO Datalook Honza Kadleček.
Více informací o reportingu pro Shoptet najdete zde a obecné informace pro e-shopy.
Report analyzující vracející se zákazníky

Segmentace zákazníků pro e-shopy
Report pro práci s marží a obecně cenotvorbou

Analytika marže produktů v Shoptetu
Další novinky, zajímavosti a tipy
ze světa Datalook najdete na našem LinkedIn
CHCETE Z DATALOOKU VYTĚŽIT JEŠTĚ VÍC?
Rádi se s vámi pobavíme o možnostech pokročilého reportingu nebo custom řešení.