VÝKON VAŠEHO E-SHOPU

přehledně
na jednom místě.

S Produktovým modulem od Datalooku okamžitě rozklíčujete výkon vašich produktů, kategorií i značek.

Co umí Produktový modul

KDO VYUŽIJE

Produktové reporty na maximum

POROZUMĚJTE SVÝM DATŮM

a souvislostem mezi nimi

V Produktovém modulu Datalooku máte všechna data vždy aktuální a na jednom místě. Můžete okamžitě začít dělat správná rozhodnutí, aniž byste plýtvali časem klikáním z jednoho systému do druhého.

01
Hlavní metriky byznysu v reálném čase

Sledujete základní KPIs – obrat, výnos, marži – v reálném čase, za měsíc, týden či den. Odpadá časově náročné stahování dat do excelů, srovnávání dat jednotlivých oddělení. Vše máte na společném dashboardu s řízenými přístupy pro uživatele.

02
Detailní informace o výkonu jednotlivých produktů

Odhalíte prodejnost produktů za vámi zvolené období. Které produkty se vám prodávají nejvíc? Které vám dělají nejvíce obratu? Kterých 20 % produktů vám dělá 80 % v obratu? Daří se vám na prodejně prodávat dražší produkty?

03
Cross-sell, up-sell, oblíbené produkty i prodeje po zákaznících

S Datalookem můžete zákazníkům doporučovat další relevantní produkty k jejich objednávce v nákupním košíku. Produkty, které zákazníci nejčastěji nakupují v navazující objednávce, pak využijete pro e-mailing.

Nejčastěji používané systémy
již máme zaintegrované 

A umíme desítky dalších. 

VAŠE FIREMNÍ DATA

v přehledných reportech

Produktový modul Datalooku obsahuje více než 25 přednastavených reportů.
Všechny reporty jsou interaktivní, disponují pokročilou možností filtrace a všechny data jdou exportovat.
V Datalooku najdete také sady reportů pro kontrolu investic do marketingu či zákaznickou analytiku.

1. Obrat, výnos, marže

Jaký je trend? Jak vám fungují tyto metriky dohromady? Zvýšíte prodeje, pokud snížíte marži? Jsou celkové výnosy v součtu stejné, nebo vyšší?

2. Výkon kategorií dle obratu a výnosu

Které kategorie jsou pro vás obratově nejsilnější? Které jsou naopak výnosově nejsilnější? Které kategorie má smysl dále rozvíjet?

3. Výkon kategorií v čase

Jak mají hlavní kategorie podíl na obratu a výnosu ve vybraném období? Jak se to mění v závislosti na sezóně či na akcích?

4. Produktové segmenty, kvintily dle výnosu

Které produkty patří do prvního segmentu výnosově nejvýnosnějších? Které má smysl dál rozvíjet? Kterých produktů má naopak smysl se zbavit?

5. Obrat meziroční srovnání

Jak si stojíme v obratu v porovnání s loňským rokem? Rosteme nebo klesáme?
Jak vychází srovnání s loňským rokem z pohledu prodeje kusů? Daří se nám kusově prodat to, co loni?

ROZŠÍŘENÍ PRODUKTOVÉHO MODULU

Analytika skladů a data o konkurenci

V rámci rozšíření produktového modulu vám pomůžeme optimalizovat skladové zásoby, což bude mít zásadní přínos pro vaše cash-flow. Umíme i monitoring konkurence. S námi budete efektivněji řídit cenotvorbu, slevové akce či bidování marketingových kampaní.

Analytika skladů

Kombinuje detailní vhled do stavu zásob s daty o historických prodejích. Upozorníme na položky, které se vám hromadí na skladě, stejně jako na ty, které je potřeba objednat.


Pomůžeme vám analyzovat:
  • Celkovou výši skladu, obrátku a podíl ležáků, za celek i na úrovni produktových kategorií.
  • Skladové pohyby za položku, vyprodanost produktu.
  • Predikci prodejů na základě historických dat
  • Stanovení minimálního skladového množství u dobře prodejných položek.
  • A mnohem víc.

Data o trhu a konkurenci

Připravíme data o velikosti trhu, vašem tržním podílu, podílu konkurence i monitoring konkurenčních cen. Tímto získáte velkou konkurenční výhodu.


Dáme vám informace o:
  • Velikosti a dynamice trhu ve vašem segmentu.
  • Kategoriích, produktech a značkách, které lidé na internetu nejčastěji hledají.
  • Přímé konkurenci, jejím tržním podílu a produktovém překryvu.
  • Cenách konkurence ve srovnání s vašimi cenami.
  • Pozicích, na kterých se ve zbožových srovnávačích zobrazujete vy i vaše konkurence.

PROVEDEME VÁS ZMĚNOU

a pomůžeme s dalším rozvojem

Bezpečně projdeme fází implementace

Projdeme s vámi všechny reporty, abychom si ověřili, jak vyhovují vašemu byznysu. Nadefinujeme spolu požadavky na případné custom úpravy.

Rozšíříme základní verzi dle vašich potřeb

Doplníme reporty o data o konkurenci, nebo výkon vašich slev, akcí a službových artiklů. Umíme pomoci i s predikcí objednávek.

Poskytneme konzultace při dalším rozvoji

Datalook je otevřená platforma, řešení, které roste s vámi. Těm, kteří se chtějí dále rozvíjet, nabízíme tým pro konzultace.

Sami si můžete vytvářet vlastní reporty

Dle vlastních potřeb si můžete vytvářet vlastní ad hoc reporty přímo v Power BI nebo na úrovni databáze v případě opakujících se reportů.

Jak probíhá

spolupráce s firmami

01
Zavoláme si.

Vyslechneme vaše aktuální i budoucí potřeby a vyhodnotíme, zda vám umíme pomoci.

02
Dáme si nezávaznou online schůzku.

Hlouběji vám představíme Datalook a jeho možnosti využití na míru vašemu byznysu.

03
Vytvoříme cenovou nabídku.
  • Jednoduché řešení, jako například Shoptet, naceníme obratem. 
  • Pokud napojujeme více datových zdrojů, bývá řešení složitější. Záleží, zda máte typizované řešení a jak moc je upravené na míru. Pak cenové nabídce předchází předimplementační analýza.
04
Shodneme se na podmínkách Objednávky.

V Objednávce vyspecifikujeme cíle spolupráce, co přesně bude doručeno, v jakém termínu a za jakou cenu.

05
Následuje realizace.

Celou fází změny vás provedeme. Naši datoví specialisté jsou vám po celou dobu implementace k dispozici.

STÁLE TU JSME

pro vás

Technická podpora

Při řešení složitějších technických problémů máte k dispozici tým vývojářů, který vám pomůže reporting nastavit.

Konzultace

V Datalooku máte svého Customer Success Managera, který vám skrze data pomáhá kontinuálně rozvíjet váš byznys.

Zákaznická podpora

Když narazíte na problém, můžete jej obratem nahlásit v rozhraní klientské aplikace Datalooku.

PŘÍBĚH NADŠENCŮ, 

kteří tvoří a neustále
vyvíjí Datalook

Věříme, že i malé a středně velké firmy mají mít možnost pracovat s daty jednoduše a využít je ve svůj prospěch. Stejně jako to dělají velké korporace. Proto vyvíjíme Datalook.

POJĎME SI POVÍDAT

Lidsky
a srozumitelně.

Více o nás

Mirka Smutná

Customer Succes Manager

Mirka je důležitý spojovací článek mezi klienty a vývojáři Datalooku. Rozumí řeči jejich kmene a zároveň umí naslouchat potřebám klientů. Díky letitým zkušenostem na manažerských pozicích v obchodu i marketingu navíc dokáže interpretovat čísla, která v reportech uvidíte a pomůže vám dělat správná byznysová rozhodnutí založená na datech.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings