ŘÍDÍTE FIRMU V EXCELU?

Přejděte
na Datalook.

Na jedno kliknutí uvidíte všechna firemní data v přehledných dashboardech a začnete dělat rychlá rozhodnutí.

Další výhody Datalooku

PŘIPRAVENI NA ZMĚNU?

Datalook vám pomůže

ZÍSKEJTE Z DATALOOKU

maximum

Nejčastěji používané systémy
již máme zaintegrované 

A umíme desítky dalších. 

ZVOLTE SPRÁVNÝ REPORTING

pro svůj byznys

Zákaznický modul

Poznejte lépe chování vašich zákazníků a zajistěte růst klientské báze, navýšení CLV i retence.


  • Analýza akvizice a retence
  • Segmentace na základě nákupního chování
  • Párování na GA data
  • CLV – celoživotní hodnota zákazníka
  • Churn rate – míra odchodů zákazníků
  • A další

Obchodní modul

Sledujte, jak se vám daří leady přetavit v reálný byznys. Využijte data z vašeho CRM na maximum.


  • Množství generovaných leadů a jejich předání obchodu
  • Fáze v rámci jednání, podíl výher
  • Podíl výher konkurence
  • Výkonnost jednotlivých obchodníků, sledování cílů
  • Opomíjené obchodní vztahy
  • Rozpracovanost zakázek
  • Reklamace, stav řešení reklamací

Finanční modul

S přehledným finančním reportingem napojeným na účetnictví nemusíte čekat na konec měsíce. Sledujete data on-line.


  • Přehled o prodejích, nákladech na marketing a dopravu na denní bázi
  • Největší variabilní náklady pod kontrolou
  • Plánování cash-flow
  • Plán celkových nákladů a plnění forecastů
  • Přehled pohledávek a závazků
  • Výsledovka

Produktový modul

Sledujte výkonnost vašich produktů, optimalizujte sklady i cenovou politiku, monitorujte konkurenci.


  • Výkony produktů, kategorií, značek
  • Obrat, výnos, marže, včetně meziročního srovnání
  • Produktové kvintily
  • Cross-sell, up-sell
  • Prodeje po zákaznících
  • Analytika skladů a predikce objednávek

Marketingový modul

Kontrolujte investice do marketingu v online i offline kanálech. A zejména jejich návratnost.


  • Vyhodnocení reálného PNO na úrovni celku, kanálů i kampaní
  • Analýza nákupního košíku
  • Seskupení zdrojů návštěvnosti
  • Atribuční modelování
  • ROMI ukazatele

Zákaznický modul

Poznejte lépe chování vašich zákazníků a zajistěte růst klientské báze, navýšení CLV i retence.


  • Analýza akvizice a retence
  • Segmentace na základě nákupního chování
  • Párování na GA data
  • CLV – celoživotní hodnota zákazníka
  • Churn rate – míra odchodů zákazníků
  • A další

Obchodní modul

Sledujte, jak se vám daří leady přetavit v reálný byznys. Využijte data z vašeho CRM na maximum.


  • Množství generovaných leadů a jejich předání obchodu
  • Fáze v rámci jednání, podíl výher
  • Podíl výher konkurence
  • Výkonnost jednotlivých obchodníků, sledování cílů
  • Opomíjené obchodní vztahy
  • Rozpracovanost zakázek
  • Reklamace, stav řešení reklamací

Finanční modul

S přehledným finančním reportingem napojeným na účetnictví nemusíte čekat na konec měsíce. Sledujete data on-line.


  • Přehled o prodejích, nákladech na marketing a dopravu na denní bázi
  • Největší variabilní náklady pod kontrolou
  • Plánování cash-flow
  • Plán celkových nákladů a plnění forecastů
  • Přehled pohledávek a závazků
  • Výsledovka

Produktový modul

Sledujte výkonnost vašich produktů, optimalizujte sklady i cenovou politiku, monitorujte konkurenci.


  • Výkony produktů, kategorií, značek
  • Obrat, výnos, marže, včetně meziročního srovnání
  • Produktové kvintily
  • Cross-sell, up-sell
  • Prodeje po zákaznících
  • Analytika skladů a predikce objednávek

Marketingový modul

Kontrolujte investice do marketingu v online i offline kanálech. A zejména jejich návratnost.


  • Vyhodnocení reálného PNO na úrovni celku, kanálů i kampaní
  • Analýza nákupního košíku
  • Seskupení zdrojů návštěvnosti
  • Atribuční modelování
  • ROMI ukazatele

Zákaznický modul

Poznejte lépe chování vašich zákazníků a zajistěte růst klientské báze, navýšení CLV i retence.


  • Analýza akvizice a retence
  • Segmentace na základě nákupního chování
  • Párování na GA data
  • CLV – celoživotní hodnota zákazníka
  • Churn rate – míra odchodů zákazníků
  • A další

TECHNOLOGIE

Datalook

Datalook pokrývá všechny fáze práce s daty. Integruje v sobě nejlepší technologie pro práci s daty na trhu. Díky Datalooku se BI datová analytika stává dostupnější pro střední i menší firmy.

Jak probíhá

spolupráce s firmami

KOMU UŽ DATALOOK

pomáhá …

STÁLE TU JSME

pro vás

PŘÍBĚH NADŠENCŮ, 

kteří tvoří a neustále
vyvíjí Datalook

Věříme, že i malé a středně velké firmy mají mít možnost pracovat s daty jednoduše a využít je ve svůj prospěch. Stejně jako to dělají velké korporace. Proto vyvíjíme Datalook.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka.smutna@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings