1000 uživatelů v projektu, a ještě lepší reporty!
V poslední době jsme do Datalooku přidali skutečně mnoho nových funkcionalit a vylepšili jednotlivé reporty. A tak je na čase vám o nich říct. Navíc pro všechny uživatele chystáme zásadní změnu, kterou už nechceme držet v tajnosti. O té se dočtete na konci, zatím ale nepředbíhejme.
Novinka: Segmentátor
Správná segmentace a následný targeting zákazníků je jedním ze základních bloků k úspěšné marketingové komunikaci. Tuhle novinku tedy ocení především (ale nejen) marketingoví specialisté. Už nepotřebujete znalosti SQL. Díky Segmentátoru si jednoduše vytvoříte jednotlivé zákaznické segmenty na pár kliků. Data si můžete z Datalooku i vyexportovat, a hned je použít v některém z vašich reklamních či e-mailingových systémů. Navíc se automaticky aktualizují.
Rozhraní segmentátoru
Vylepšení modulárních reportů
Vyslyšeli jsme vaši zpětnou vazbu a práce s modulárními reporty je nyní ještě snazší.
Zachování navolených filtrů i po reloadu stránky
Už nemusíte při každé návštěvě znovu nastavovat všechny filtry ve vašich oblíbených reportech. Datalook si vaše poslední nastavení zapamatuje. Samozřejmě máte v případě potřeby také možnost nastavení resetovat.
Ukázka zachování navolených filtrů a resetování parametrů
Až 30 uživatelů v každém projektu.
Navýšili jsme kapacitu uživatelů, kteří mohou mít přístup k jednotlivým projektům na 30 uživatelů z vaší organizace.
Zákaznická analytika 2.0
- Datepicker umožňuje přepínání mezi konkrétním (2. 1. 2022 – 15. 1. 2023) a relativním obdobím (minulý měsíc).
- Nové filtry u vybraných reportů umožňují zobrazit si data jen z e-shopu/kamenné prodejny, nebo jen B2B/B2C zákazníků. U zákaznických kvintil nyní najdete filtr na jednorázové/vracející se zákazníky.
- V RFM přechodu můžete zjistit, zda se vaši zákazníci přesouvají mezi jednotlivými segmenty.
- Vyhledávání v přehledové tabulce na konci každého reportu podle jména a e-mailu zákazníka.
- Úpravy a nové metriky ve všech reportech pro ještě lepší čitelnost jednotlivých grafů a tabulek. Přidali jsme pomocné vysvětlivky, a upravili názvy i textace pro snazší orientaci v reportech.
ROMI report 2.0
- Zjednodušili jsme nahrávání nákladů do systému, v jednom dokumentu náklady snadno spárujete se zdroji a médii.
- Report také prošel grafickými úpravami pro zlepšení přehlednosti.
A to rozhodně stojí za vyzkoušení. Stačí kontaktovat svého projektového manažera, který vám novinky v reportech představí.
Zrychlujeme Datalook
Na pozadí připravujeme velký technický update, který zásadně zrychlí Datalook! Povede také ke zvýšené škálovatelnosti, a díky němu navýšíme limit uživatelů v projektu až na 1 000. Na tuto novinku se můžete těšit počátkem roku. Pracujeme také na novém reportu vratek a inovaci pricingového modulu.
Další novinky, zajímavosti a tipy
ze světa Datalook najdete na našem LinkedIn
CHCETE Z DATALOOKU VYTĚŽIT JEŠTĚ VÍC?
Rádi se s vámi pobavíme o možnostech pokročilého reportingu nebo custom řešení.