Zeppelin

Jak na zákazníky?
I s tím si poradí datová analýza.

S firmou Zeppelin, která se věnuje stavebním strojům CAT, spolupracujeme v Datalook krátce a naše spolupráce je tak teprve v začátcích. Společnost Zeppelin se na nás obrátila primárně pro pomoc s péčí o zákaznický kmen. Aktuálně se nacházíme ve fázi integrace dat a zajišťování dostupnosti všech možných datových zdrojů a už teď se nám podařilo identifikovat a roztřídit zákazníky tak, aby bylo možné optimálně pracovat na jejich udržení. Provádíme zákaznickou analytiku a získané poznatky využíváme k aktivaci tzv. spících zákazníků. 

Firmě Zeppelin také pomáháme specifikovat požadavky pro mateřskou organizaci, která sídlí ve Spojených státech amerických.

Pro přehled o výkonnostních kanálech a zdrojích, ze kterých přicházejí potenciální zákazníci na web, jsme vytvořili marketingové přehledy a vizualizace. Návštěvníky webové stránky umíme identifikovat až na konkrétní společnosti s přidruženými daty o jejich tržbách, návštěvách a nejčastěji nakupovaných produktech. Na základě toho je klient schopen optimalizovat komunikaci se svými zákazníky a dovést je k úspěšné objednávce. Např. pokud pravidelně nakupující společnost dlouho web nenavštíví, je obchodník upozorněn, že by se měl zákazníkovi ozvat.

Jak dosahujeme výsledků?

  • Posbírali jsme data z Google Analytics a interních systémů klienta. 
  • Interpretovali jsme data tak, aby bylo možné optimalizovat marketingové aktivity. 

Jak využíváme data?

  • Provádíme manažerský reporting v několika oblastech, jako je výkon jednotlivých produktů, segmentace zákazníků a také přehled nákladů na marketingové aktivity. 

Jaký přínos má naše práce?

  • Majitel společnosti může snadno a přehledně kontrolovat náklady.
  • Manažeři mohou, kromě kontroly nákladů, využít také optimalizace marketingových aktivit.

 

Se společností Zeppelin budeme i nadále spolupracovat a naším dalším cílem je integrace ERP systému Helios.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings