Zpět na reference

Olfin Car, s. r. o.

O 162 % zvýšený obrat?
Datový marketing umí zahýbat čísly!

Společnost Olfin Car, přední prodejce nových vozů v ČR, nás oslovila primárně za účelem zefektivnění online marketingu. V Datalook se nám podařilo zásadně zvednout meziroční poptávky z online prostředí o 760 %, a to v hodnotě přes 750 milionů korun. Celkový obrat se zvedl o 162 %.

Jak jsme dosáhli výsledků?

  • Zavedli jsme jsme pokročilou webovou analytiku pro lepší zacílení reklamy s ohledem na zákaznické chování vyplývajícího ze získaných dat. 
  • Využili jsme interní data do reklamních systémů a pracovali s pokročilými biddingovými strategiemi, abychom dosáhli ideálně fungující reklamy.
  • Aktivně jsme monitorovali konkurenci a využili prospecting obchodních případů, abychom získali přehled o trhu a potenciálních zákaznících.
  • Nastavili jsme nový proces práce s produktovým portfoliem a cenotvorbou.
  • Implementovali jsme nový systém CRM a datový reporting na navazující interní procesy a školení personálu.

Jaká data jsme využili?

  • K dosažení cílů byl užitečný manažerský reporting v různých oblastech:
  • Pracovali jsme s počtem poptávek, fází obchodu, s důvody výhry či prohry u poptávky, dále jsme zapojili také data týkající se lidského faktoru, jako je přehled nejkvalitnějších obchodníků a reporting neaktivních kontaktů. Také jsme optimalizovali obchodní funnel.
  • Podrobně jsme analyzovali návštěvnost z jednotlivých zdrojů na webových stránkách pro behaviorální segmentaci placených kampaní.
  • Zavedli jsme interní reporting plnění KPI pro jednotlivá střediska.

 

S firmou Olfin Car, s. r. o. dál spolupracujeme. Kampaně, které jsou stále ve správě Datalook přináší každý měsíc se zlepšující výsledky. Průběžně jsme taky k dispozici pro konzultace, takže dochází k postupnému zavádění novinek v oblasti marketingu, technologií, automatizaci, procesního řízení a taktiky prodeje.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings