K2moto

O 30 % vyšší tržby z online prodeje?
Data z ERP systémů a marketingové analýzy umí společně divy.

Prodejce motorek a motovybavení K2moto se potřeboval zaměřit na strategii rozvoje, obchodní strategii a automatizaci. V Datalook jsme se tedy soustředili na marketing, analytiku a přesnou identifikaci procesů a případných problémů. Důležité taky bylo získat detailní přehled o trhu.

Během prvního půl roku spolupráce jsme společnosti zvedli tržby z online prodeje o 30 % oproti předchozímu už tak růstovému období. Zastavili jsme propad konverzního poměru a upravili jsme pozitivně ROI hodnotu.

Připravili jsme nástroj pro analýzu produktů a kategorií, který umožňuje automaticky sortovat na základě prodejnosti na základě prodejnosti, obratovosti, ale i cenového postavení vůči konkurenci. Provedli jsme kompletní datovou analýzu trhu, podílů a prodejnosti napříč celým segmentem zboží.

Jak jsme dosáhli výsledků?

  • Stávající e-shop jsme zlepšili nasazením analytické vrstvy. 
  • Dosáhli jsme nové úrovně analýzy trhu díky datům z portálu Heureka.cz, ale i díky datům shromážděným z internetu.
  • Zaměřili jsme se celkově na cenotvorbu a shromáždili data o cenách konkurence. Poskytli jsme coaching v oblasti interních procesů. Výsledkem obojího je meziroční navýšení tržeb o 29,31 %.

Jaká data jsme využili?

  • Napojili jsme se na zdroj dat ze systému Pohoda.

Jaký přínos má naše práce?

  • Majitelé společnosti mají nyní veškeré informace o velikosti a potenciálu vybraných segmentů trhu. Navíc jsme docílili zvýšení obratu společnosti a přinesli jasný a srozumitelný reporting. 
  • Produktoví manažeři mají přesná data o výkonu produktů a jejich srovnání v reálném čase s cenami konkurence. Díky datům o prodejnosti, maržích a postavení na trhu, jsou pak schopni aktivně ovlivňovat cenovou politiku jak konkrétních produktů, tak celých kategorií. Díky tomu mohou svůj čas efektivně směřovat k prioritnímu zboží nebo naopak k méně výkonnému. 

 

S K2moto dále spolupracujeme na dosažení cílů společnosti. Jde především o zvýšení konverzního poměru nebo zvětšení podílu firmy na trhu. Chceme pracovat s retencí uživatelů jak v online prostředí, tak i v klasickém prodeji a dosažení maximálního využití paralelně působících prodejních prostředí a komunikačních kanálů. Budeme budovat hlubší a podrobnější integrace na systém Pohoda. Cílem Datalook je také získat ještě lepší tržní data pro obchodní rozhodnutí, které může firma použít při vyjednávání o zastoupení s novými značkami a dodavateli.

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings