Zpět na pozice

Obchodník pro Datalook

Koho hledáme?

  • Profesionály v oboru digitálu, kteří s námi chtějí uspět na nově se tvořícím trhu práce s daty.
  • Obchodníky, kteří se nebojí zvednout telefon a udělat akvizici.

Co bude tvým úkolem?

  • Prodej našeho nástroje a služeb v oblasti datové analytiky firemním klientům. Oslovování nových klientů a seznamování je s nabídkou řešení, včetně prezentace všech funkcionalit našeho systému. 
  • Empaticky a s porozuměním přistupovat k různým typům klientů od e-shopu po technologickou společnost. Virtuální setkávání se zástupci firem, jejich vyhodnocování a další ladění obchodní strategie.
  • Občas se dostaneš i do role mentora, který bude lidi ve firmách sám učit, jak s naším nástrojem pracovat a dále se rozvíjet. Časem můžeš konzultovat technické možnosti a způsoby řešení problémů, které klient aktuálně řeší.
  • Celý obchodní proces od cold-callu až po uzavření smlouvy. 
  • Úzce spolupracovat s Launch Managerem, který má na starosti realizační fázi. Řešit s vývojovým týmem zpětnou vazbu od klienta. 

Proč do toho jít?

  • Produkt je na špičkové úrovni a prověřený velkými klienty.
  • V současnosti máme minimální konkurenci.
  • Budeš prodávat kvalitní a oblíbenou službu, která zákazníkům přináší přidanou hodnotu a posouvá je dál.
  • Máme našlápnuto v Čechách a chystáme se i na Slovensko. Můžeš se opřít o reference a případovky velkých a solidních klientů.
  • Pokud tě napadne něco nového, sem s tím. Tvůj názor bereme v potaz i při budování marketingové či produktové strategie.
  • Data jsou nová a zajímavá komodita. Jsou nově se otevírajícím se oborem, ve kterém na nás čeká široké portfolio klientů. Můžeš prodat jak nástroj, tak doplňkové služby, které ti dodají zajímavou a variabilní propozici pro klienta.
  • Pracuj z našeho zázemí v Praze, Hradci Králové a Olomouci nebo odkudkoliv chceš. Pro nás jsou důležité výsledky.

Potřebujeme tě , protože

  • Máš obchod v krvi a dobře víš, že data jsou pro firmy důležitá.
  • Digitálem žiješ a aktivně se zajímáš o nové trendy.
  • Je ti jasné co jsou Google Analytics a PPC.
  • Umíš klientovi naslouchat a zároveň ho přesvědčit jasnými a srozumitelnými argumenty.
  • Vyznáváš principy win-win strategie. Klient musí být přesvědčený, že jsi mu opravdu prospěšný.
  • Nebojíš se akvizice nových klientů ani jejich následné špičkové podpory. 
  • Dotahuješ věci do konce.

Máš obchodní zkušenosti a nejsi v salesu úplným nováčkem.

Informace o pozici

Místo pracoviště: Možnost celá ČR

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva / IČ

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Čeština, Angličtina (středně pokročilá)

 

Fix 40.000 Kč po dobu prvních čtyř měsíců. Bonusová složka bez zastropování již od prvního měsíce. Obchodníci si u nás typicky vydělají 50.000 – 70.000 po půl roce, 80.000 – 100.000 po roce.

 

Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst

 

Objevte co vám přinese Datalook

Nechte nám svůj kontakt, do následujícího pracovního dne se vám ozveme. Nejprve nám bude stačit pár minut na telefonu. Vyslechneme vás a povíme si, jak vám můžeme pomoci. Když to bude dávat smysl, rádi se s vámi potkáme na nezávazné online schůzce.

    Odesláním údajů souhlasíte s tím, že vás oslovíme s konzultací zdarma v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

    Ale třeba i zavolejte:

    od pondělí do pátku 9–16 hod.

    Nebo nám napište e-mail na
    mirka@datalook.cz

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.
    settings