Olfin Car, s. r. o.
O 162 % zvýšený obrat?
Datový marketing umí zahýbat čísly!
Společnost Olfin Car, přední prodejce nových vozů v ČR, nás oslovila primárně za účelem zefektivnění online marketingu. V Datalook se nám podařilo zásadně zvednout meziroční poptávky z online prostředí o 760 %, a to v hodnotě přes 750 milionů korun. Celkový obrat se zvedl o 162 %.
Jak jsme dosáhli výsledků?
- Zavedli jsme jsme pokročilou webovou analytiku pro lepší zacílení reklamy s ohledem na zákaznické chování vyplývajícího ze získaných dat.
- Využili jsme interní data do reklamních systémů a pracovali s pokročilými biddingovými strategiemi, abychom dosáhli ideálně fungující reklamy.
- Aktivně jsme monitorovali konkurenci a využili prospecting obchodních případů, abychom získali přehled o trhu a potenciálních zákaznících.
- Nastavili jsme nový proces práce s produktovým portfoliem a cenotvorbou.
- Implementovali jsme nový systém CRM a datový reporting na navazující interní procesy a školení personálu.
Jaká data jsme využili?
- K dosažení cílů byl užitečný manažerský reporting v různých oblastech:
- Pracovali jsme s počtem poptávek, fází obchodu, s důvody výhry či prohry u poptávky, dále jsme zapojili také data týkající se lidského faktoru, jako je přehled nejkvalitnějších obchodníků a reporting neaktivních kontaktů. Také jsme optimalizovali obchodní funnel.
- Podrobně jsme analyzovali návštěvnost z jednotlivých zdrojů na webových stránkách pro behaviorální segmentaci placených kampaní.
- Zavedli jsme interní reporting plnění KPI pro jednotlivá střediska.
S firmou Olfin Car, s. r. o. dál spolupracujeme. Kampaně, které jsou stále ve správě Datalook přináší každý měsíc se zlepšující výsledky. Průběžně jsme taky k dispozici pro konzultace, takže dochází k postupnému zavádění novinek v oblasti marketingu, technologií, automatizaci, procesního řízení a taktiky prodeje.
Discover what Datalook can bring you
Leave us your contact information. A Datalook expert will get in touch to introduce our product and benefits directly to you, or answer any questions you may have.