Back to references

Olfin Car, s. r. o.

O 162 % zvýšený obrat?
Datový marketing umí zahýbat čísly!

Společnost Olfin Car, přední prodejce nových vozů v ČR, nás oslovila primárně za účelem zefektivnění online marketingu. V Datalook se nám podařilo zásadně zvednout meziroční poptávky z online prostředí o 760 %, a to v hodnotě přes 750 milionů korun. Celkový obrat se zvedl o 162 %.

Jak jsme dosáhli výsledků?

  • Zavedli jsme jsme pokročilou webovou analytiku pro lepší zacílení reklamy s ohledem na zákaznické chování vyplývajícího ze získaných dat. 
  • Využili jsme interní data do reklamních systémů a pracovali s pokročilými biddingovými strategiemi, abychom dosáhli ideálně fungující reklamy.
  • Aktivně jsme monitorovali konkurenci a využili prospecting obchodních případů, abychom získali přehled o trhu a potenciálních zákaznících.
  • Nastavili jsme nový proces práce s produktovým portfoliem a cenotvorbou.
  • Implementovali jsme nový systém CRM a datový reporting na navazující interní procesy a školení personálu.

Jaká data jsme využili?

  • K dosažení cílů byl užitečný manažerský reporting v různých oblastech:
  • Pracovali jsme s počtem poptávek, fází obchodu, s důvody výhry či prohry u poptávky, dále jsme zapojili také data týkající se lidského faktoru, jako je přehled nejkvalitnějších obchodníků a reporting neaktivních kontaktů. Také jsme optimalizovali obchodní funnel.
  • Podrobně jsme analyzovali návštěvnost z jednotlivých zdrojů na webových stránkách pro behaviorální segmentaci placených kampaní.
  • Zavedli jsme interní reporting plnění KPI pro jednotlivá střediska.

 

S firmou Olfin Car, s. r. o. dál spolupracujeme. Kampaně, které jsou stále ve správě Datalook přináší každý měsíc se zlepšující výsledky. Průběžně jsme taky k dispozici pro konzultace, takže dochází k postupnému zavádění novinek v oblasti marketingu, technologií, automatizaci, procesního řízení a taktiky prodeje.

Discover what Datalook can bring you

Leave us your contact information. A Datalook expert will get in touch to introduce our product and benefits directly to you, or answer any questions you may have.

    By submitting your data, you agree that we will contact you with a free consultation in accordance with the privacy policy.

    But maybe even call:

    Monday to Friday 9-16.

    Or email us at
    mirka@datalook.cz

    X
    Cookie settings
    Functional cookies
    These cookies are necessary for the functioning of our website and cannot be deactivated.
    Analytical cookies
    It is mainly used to collect data regarding behavior on the website (typically Google Analytics).
    Advertising cookies
    It is mainly used for remarketing (typically Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalization cookies
    It serves for advanced analytics and content personalization.
    settings