K2moto

O 30 % vyšší tržby z online prodeje?
Data z ERP systémů a marketingové analýzy umí společně divy.

Prodejce motorek a motovybavení K2moto se potřeboval zaměřit na strategii rozvoje, obchodní strategii a automatizaci. V Datalook jsme se tedy soustředili na marketing, analytiku a přesnou identifikaci procesů a případných problémů. Důležité taky bylo získat detailní přehled o trhu.

Během prvního půl roku spolupráce jsme společnosti zvedli tržby z online prodeje o 30 % oproti předchozímu už tak růstovému období. Zastavili jsme propad konverzního poměru a upravili jsme ROI hodnotu na XX % oproti předchozím XY %.

Připravili jsme nástroj pro analýzu produktů a kategorií, který umožňuje automaticky sortovat na základě prodejnosti na základě prodejnosti, obratovosti, ale i cenového postavení vůči konkurenci. Provedli jsme kompletní datovou analýzu trhu, podílů a prodejnosti napříč celým segmentem zboží.

Jak jsme dosáhli výsledků?

  • Stávající e-shop jsme zlepšili nasazením analytické vrstvy. 
  • Dosáhli jsme nové úrovně analýzy trhu díky datům z portálu Heureka.cz, ale i díky datům shromážděným z internetu.
  • Zaměřili jsme se celkově na cenotvorbu a shromáždili data o cenách konkurence. Poskytli jsme coaching v oblasti interních procesů. Výsledkem obojího je meziroční navýšení tržeb o 29,31 %.

Jaká data jsme využili?

  • Napojili jsme se na zdroj dat ze systému Pohoda.

Jaký přínos má naše práce?

  • Majitelé společnosti mají nyní veškeré informace o velikosti a potenciálu vybraných segmentů trhu. Navíc jsme docílili zvýšení obratu společnosti a přinesli jasný a srozumitelný reporting. 
  • Produktoví manažeři mají přesná data o výkonu produktů a jejich srovnání v reálném čase s cenami konkurence. Díky datům o prodejnosti, maržích a postavení na trhu, jsou pak schopni aktivně ovlivňovat cenovou politiku jak konkrétních produktů, tak celých kategorií. Díky tomu mohou svůj čas efektivně směřovat k prioritnímu zboží nebo naopak k méně výkonnému. 

 

S K2moto dále spolupracujeme na dosažení cílů společnosti. Jde především o zvýšení konverzního poměru nebo zvětšení podílu firmy na trhu. Chceme pracovat s retencí uživatelů jak v online prostředí, tak i v klasickém prodeji a dosažení maximálního využití paralelně působících prodejních prostředí a komunikačních kanálů. Budeme budovat hlubší a podrobnější integrace na systém Pohoda. Cílem Datalook je také získat ještě lepší tržní data pro obchodní rozhodnutí, které může firma použít při vyjednávání o zastoupení s novými značkami a dodavateli.

Discover what Datalook can bring you

Leave us your contact information. A Datalook expert will get in touch to introduce our product and benefits directly to you, or answer any questions you may have.

    By submitting your data, you agree that we will contact you with a free consultation in accordance with the privacy policy.

    But maybe even call:

    Monday to Friday 9-16.

    Or email us at
    mirka@datalook.cz

    X
    Cookie settings
    Functional cookies
    These cookies are necessary for the functioning of our website and cannot be deactivated.
    Analytical cookies
    It is mainly used to collect data regarding behavior on the website (typically Google Analytics).
    Advertising cookies
    It is mainly used for remarketing (typically Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalization cookies
    It serves for advanced analytics and content personalization.
    settings