Amazing Places

300 hodin lidské práce uspořeno.
Nový pohled na věc díky datové analýze a technologiím!

S portálem Amazing Places, který objevuje a doporučuje ta nejkrásnější a nejzajímavější místa v Česku, je naše spolupráce na samém začátku. Na Datalook se jeho majitel obrátil s potřebou precizovat cashflow.

Aktuálně ve firmě rozbíháme sběr dat z dostupných kanálů a jejich třídění. Přesto už prvotní analýzy našly úsporu 300 tisíc ročně díky optimalizaci prvků na webové stránce. 

V Datalook jsme zavedli automatizaci reportingu, která ušetřila 300 hodin lidské práce. Data jsou tak teď generována v reálném čase a reporty, které byly kvůli své náročnosti získávány jen jednou ročně, jsou teď dostupné kdykoliv. 

Operativně jsme také vyhodnotili probíhající PPC kampaně a před vrcholem prodejní sezóny provedli úpravy s dopadem na 50,71 % růst obratu v tomto segmentu. Díky datům jsme firmě, která je vysoce orientovaná na zákazníka, přinesli nový úhel pohledu, který může využít ve vztazích s partnery i uživateli.

Jak dosahujeme výsledků?

  • Klíčový byl v tomto případě správně provedený sběr dat, tedy implementace měření webu a jeho nastavení. Důležitá byla také analytika sociálních sítí Facebook a Instagram.
  • Následně jsme zjištěné informace promítli do nového nastavení PPC kampaní. Dohlédli jsme na stávající marketingovou agenturu a poskytli mentoring.

Jaká data využíváme?

  • Propojujeme datovou analytiku, sociální sítě a prodejní data.

Jaký přínos má naše práce?

  • Majitel společnosti má díky Datalook k dispozici jednoznačné a jasné metriky, díky kterým má okamžitý přehled o cashflow firmy. Může tak pozorovat jednoznačný růst obratu i zisku.
  • Manažerům firmy přinesla spolupráce okamžité informace o tom, jak si stojí jejich portfolio zákazníků. Díky automatizacím také ušetří velký objem, dříve manuální práce.

 

Dalším cílem spolupráce Amazing Places a Datalook je integrace datových zdrojů z ERP Pohoda, Fakturoidu a CRM Raynet, a tím dodat přesnější finanční přehledy a analyzovat výkon obchodního týmu. Dále budeme pracovat na zapojení prediktivních modelů pro plánování obchodních kampaní s cílem zvýšení obratu a podílu na zisku.

Discover what Datalook can bring you

Leave us your contact information. A Datalook expert will get in touch to introduce our product and benefits directly to you, or answer any questions you may have.

    By submitting your data, you agree that we will contact you with a free consultation in accordance with the privacy policy.

      By submitting your data, you agree that we will contact you with a free consultation in accordance with the privacy policy.

      But maybe even call:

      Monday to Friday 9-16.

      Or email us at
      mirka@datalook.cz

      X
      Cookie settings
      Functional cookies
      These cookies are necessary for the functioning of our website and cannot be deactivated.
      Analytical cookies
      It is mainly used to collect data regarding behavior on the website (typically Google Analytics).
      Advertising cookies
      It is mainly used for remarketing (typically Google Ads).
      Uživatelská data
      Personalizace reklam
      Personalization cookies
      It serves for advanced analytics and content personalization.
      settings