Amazing Places
300 hodin lidské práce uspořeno.
Nový pohled na věc díky datové analýze a technologiím!
S portálem Amazing Places, který objevuje a doporučuje ta nejkrásnější a nejzajímavější místa v Česku, je naše spolupráce na samém začátku. Na Datalook se jeho majitel obrátil s potřebou precizovat cashflow.
Aktuálně ve firmě rozbíháme sběr dat z dostupných kanálů a jejich třídění. Přesto už prvotní analýzy našly úsporu 300 tisíc ročně díky optimalizaci prvků na webové stránce.
V Datalook jsme zavedli automatizaci reportingu, která ušetřila 300 hodin lidské práce. Data jsou tak teď generována v reálném čase a reporty, které byly kvůli své náročnosti získávány jen jednou ročně, jsou teď dostupné kdykoliv.
Operativně jsme také vyhodnotili probíhající PPC kampaně a před vrcholem prodejní sezóny provedli úpravy s dopadem na 50,71 % růst obratu v tomto segmentu. Díky datům jsme firmě, která je vysoce orientovaná na zákazníka, přinesli nový úhel pohledu, který může využít ve vztazích s partnery i uživateli.
Jak dosahujeme výsledků?
- Klíčový byl v tomto případě správně provedený sběr dat, tedy implementace měření webu a jeho nastavení. Důležitá byla také analytika sociálních sítí Facebook a Instagram.
- Následně jsme zjištěné informace promítli do nového nastavení PPC kampaní. Dohlédli jsme na stávající marketingovou agenturu a poskytli mentoring.
Jaká data využíváme?
- Propojujeme datovou analytiku, sociální sítě a prodejní data.
Jaký přínos má naše práce?
- Majitel společnosti má díky Datalook k dispozici jednoznačné a jasné metriky, díky kterým má okamžitý přehled o cashflow firmy. Může tak pozorovat jednoznačný růst obratu i zisku.
- Manažerům firmy přinesla spolupráce okamžité informace o tom, jak si stojí jejich portfolio zákazníků. Díky automatizacím také ušetří velký objem, dříve manuální práce.
Dalším cílem spolupráce Amazing Places a Datalook je integrace datových zdrojů z ERP Pohoda, Fakturoidu a CRM Raynet, a tím dodat přesnější finanční přehledy a analyzovat výkon obchodního týmu. Dále budeme pracovat na zapojení prediktivních modelů pro plánování obchodních kampaní s cílem zvýšení obratu a podílu na zisku.
Discover what Datalook can bring you
Leave us your contact information. A Datalook expert will get in touch to introduce our product and benefits directly to you, or answer any questions you may have.